Welcome to My Website

Oh Ibu..!!!

Dikongsi Oleh ♣ DŠrKNoTTyz ♣ ™ Tuesday, January 12, 2010




Dikala korang bersuka..aku berduka..dikala korang menangis...aku bersedih...dikala korang sedang memikirkan topik atau ayat2 untuk blog korang...aku memikirkan ibuku...Oh ibu!...kau disiram bayu pagi...Kehilangan terasa kini dan kesepian..dan akuu..."menyanyi la plak...adesss"

Mak aku dah dekat 10thn duk kat luar negara..pergi atas sebab2 tertentu..masa tuh aku maseh bersekolah..tp aku relakan pemergiannye..untuk kebahgiaannye..Kadang2 bila aku tgk family disekeliling aku..aku rase sedih..sbb dorang still dapat bermanja dengan mak dorang...aku?? kalo jumpe setahun sekali..

aku tau ramai lagi yg lebih teruk daripada aku kat luar sana..aku juga bersimpati pada dorang sume..Aku x tau kenapa aku tulis N3 nih...maybe sbb aku xde adik beradik yang boleh berkongsi kesedihan dan kegembiraan aku..sbbnya aku seorang ank tunggal..

Tetapi aku bersyukur..walaupun aku berjauhan..aku gembira kerana ibu ku bahgia kat sana..Amin.."ya allah..kau lindungilah ibu..kau panjangkanlah umurnya" Sebagai ank tunggal..walaupun aku kesepian..ade jugak kegembiraan..nak tau kenapa?? sbb ape yang aku minta..mesti akan dapat..antara cepat atau lambat je...tp xkan la korang nk aku minta jodoh ngn mak aku kot..hahaha..pandai2 la cari sendiri...isk..isk...malu oooo..suh mak carikan awek...x gentle la...hikhikhik~

Oklah..Lega rasenya bila dapat luahkan dekat rakan2 blogger sume...sekurang2nya ade yang membaca isihatiku ni...thx pada sume...

P/s:Hargailah Sesuatu yang amat bernilai dlm hidup ini..iaitu keluarga...Wang ringgit x semestinya membawa kebahgiaan...x percaya?? korang tgk la..org kaya2..bahgia ke dorang?? bercerai berai..Lagi satu dulu aku pernah terbaca kat suratkhabar..seorg ank jutawan bunuh diri sbb kekurangan Kaseh sayang...Sedihnye...




0 geng nottyz menilai

Post a Comment

LAnggan Sekarang:

Delivered by FeedBurner

Klik Sini nottyz

Post Terbaru Nottyz

komen yg nottyz²


ShoutMix chat widget