Welcome to My Website

Penipu Di Sebalik Misi Klik2! (Kantoi)

Dikongsi Oleh ♣ DªrKNoTTyz ♣ ™ Saturday, January 16, 2010

 Dalam mengejar duit seharian, tak mustahil ada yang sanggup menipu, di dalam bloggers mengejar hasil dari misi klik2 mereka ada yang menumpang untuk ingin hasil juga, tetapi dengan cara MENIPU, Sepanjang aku menjalankan misi Klik bersama2 nuffnanger lain, aku memerhatikan link untuk aku jadikan rakan klik2, tetapi disini ada satu link yang mencurigakan aku, LINK YANG SAMA TETAPI NAMA BERBEZA, SITI? AIDA? AINA? SIAPAKAH DIA? mungkin nama yang popular dalam dunia blogger, dan mungkin juga nama yang popular dalam misi klik2, tapi nama2 popular ini disalah guna bagi pihak tertentu untuk mencari keuntungan mudah, sasarannya mungkin lelaki, kerana menggunakan nama WANITA.
Ini Buktinya: (Klik gambar untuk lebih jelas)




Jelas bukan?
3 nama WANITA yang aku dapat kesan menggunakan link yang sama, tetapi apa yang terbukti bila aku tekan keluar link ini:

******************.com/?_aid=lukman90

(maaf webpage link terpaksa ditutup supaya anda tidak memberi keuntungan kepada PENIPU)

Oleh itu kepada yang rasa dirinya tuan yang punya link, agar tidak menganggu atau menumpang hasil dari sahabat blogger dengan cara menipu, kami sepakat untuk sama2 klik, tapi kami tak sepakat untuk sama2 menipu

jika anda nampak link seperti itu, berfikir dahulu, dan terpulang pada anda untuk klik atau tidak.

BOM321 "Sapa2 nak copy, copy je ok"

P/s: Dah Minta KebeNaran BOM321 Utk Entri nih..Sekian..

0 geng nottyz menilai

Post a Comment

LAnggan Sekarang:

Delivered by FeedBurner

Klik Sini nottyz

Post Terbaru Nottyz

komen yg nottyz²


ShoutMix chat widget